lördag, december 29, 2007

Lite snö....

Idag var det fullt ös och många trevliga gäster, dagen / kvällen gick fort. Sen bestämde vi oss för att åka ner till Bydalen eftersom vi slutade så tidigt. Nedför dit gick som en dans. Och det var helt ok där, fast det var väl inget lördagsdrag direkt. Men en helt OK Club Sandwich och var sin lättöl slank ner. Kändes elakt att ta en öl när Daniel bara kunde dricka lättöl.. Vägen tillbaka var mindre lyckad. Daniel har ju inga dubbar på sina sommardäck.... Så vi var tvungna att backa ner och knata upp. Men det var en skön promenad och jag behövde verkligen röra på mig. Vi hade en liten filur inne på restaurangen ikväll, hon lekte att vår diskvagn var en barnvagn tror jag. Såg störtkul ut. Jag lääängtar efter mina små tjejer där hemma...

Inga kommentarer: